ASSaLAmUAiKuMM.....

salam ukhuwah dihulur mendahului diriku...
ahlan wasahlan ya sahabat....
pelabuhan sauh tintaku di laman ini membawa seribu satu makna yang mendalam bagi hidup ku..
memberi sejuta satu erti dalam perjalananku menujuNya..
pencarian sebutir permata hitam di dasar laut keimanan akan ku teruskan,... walau ape pon yang akan aku tempuhi... akanku gigihkan jua demi cintaMu..... insyallah..

=.=

Saturday, January 1, 2011

kata-kata itu~~

[awak...]
semalam.. ader sesuatu berlaku lam kehidupan aku.. sesuatu yang memberi aku harapan tuk terus menjadi seorang aku yang lebih BAIK dikehadapan waktu.. mungkin ianya hanya sekadar peristiwa yang entah ape2 bg kalian! tp bagi aku, sangat bermakna!! betul... sangat bermakna..
kata-kata seorang DIA itu mampu membuatkan hati seorang AKU tersentuh..  terima kasih kepada yang berkenaan.. walaupon kata2 itu hanya sebaris ayat, ikhlas aku tersentuh! aku terharu...terasa sgt dihargai !
YA Allah.. padaMU ku panjatkan kesyukuran...
kata2 itu seolah2 memberi aku satu semangat baru! memberi aku secebis KEKUATAN tuk mencari siapa AkU.. pengaKUan seorang DIA dalam sepotong Ayat itu betul2 mampu MerunTuhkan rasa KEEGOAn itu! sukar TUk aku gambarkan dgn kata2.. apetah lagi tuk aku terangkan pada kalian tentang PeraSAAn aku sekarang!
 satu kepastian yang Pasti, aku tahu.. JANJI ALLAH itu BENAR!!
teruskan BERSABAR ayein!!! teruskan dalam apa jua keadaan! 




kepada yang berkenaan.. [terima kasih kerna kata2 mu itu memberi aku harapan dalam meneruskan kehidupan seorang aku ]







No comments:

Post a Comment

salam terima kasIh..

...TERiMA Kasih diHUlurkaN keRAna Sudi menJEngukkan Diri DiLAman SeSaWAng yang BersaWang INi...
Lots of Love..
~~ayein~~