ASSaLAmUAiKuMM.....

salam ukhuwah dihulur mendahului diriku...
ahlan wasahlan ya sahabat....
pelabuhan sauh tintaku di laman ini membawa seribu satu makna yang mendalam bagi hidup ku..
memberi sejuta satu erti dalam perjalananku menujuNya..
pencarian sebutir permata hitam di dasar laut keimanan akan ku teruskan,... walau ape pon yang akan aku tempuhi... akanku gigihkan jua demi cintaMu..... insyallah..

=.=

Sunday, January 2, 2011

peraSSAAAN [krek3....]

kalian thu tak ape yang aku rase SEkaraNG??? memaNg ler Kalian tak thu kan? weNg tol aku ni.. huhuhUUu
meh Aku nk story sket kt kalian per yang aku Rase.. (eelloow cik ayein! bukan ke kau ngah wat esseeemmmen poetry?? sempat lagi kau berBLOGGING kat sini eh? isy!!! ayien2..)
seyes aku raSSSEEee nak KAW**!! [ ngeeeeEE ~~~~ =) ader ke tgh2 wat esemen SHAKESPEARE leh terpikir mende tu?? ] eh.. bukan salah aku.. salah Shakespeare tula.. POEM die entah ape2.. kepala aku berpusing2 cm gasing diwatnyer.. sebab tula aku leh TERPESONG sampai ke KAW** ni.. isy! dahsyat tol penanGAn shakespeare tu kan?? sebagai nasihat JANGAN pilih SHAKESPEARE sebagai tEMAn! (dah mati dah pon kan die, so pilih ler org LAIN sbg temAN.. aku pon leh jaDi teman KAlian.. kan3?)  
semalam aku ader bace satu artikel kat page iluvislam... and aku ase suke sgt dgn cara penulisan serta kupasan idea die! menarik, simple and dramatik! 
nah, jemput and sila2kan lah diri kalian tuk hayati kata2 ni..:

bukankah kalau sudah saatnya tiba, jodoh takkan lari kemana kerana sejak roh telah menyatu dengan jasad, siapa belahan hatimu sudah tersurat.. 
                                                                      kredit to: perkahwinan abang & angah!


 p/s: waaa!!! terasa nk K**en memBUAk2 walaupon Belahan hati itu  BELUM  ku temui... (sila SABAR yer cik ayein..kalo ayah tahu, peh... memang kene kejoo0or gn rotan.. woo0o0w!!! ngerRRRii!! )

No comments:

Post a Comment

salam terima kasIh..

...TERiMA Kasih diHUlurkaN keRAna Sudi menJEngukkan Diri DiLAman SeSaWAng yang BersaWang INi...
Lots of Love..
~~ayein~~