ASSaLAmUAiKuMM.....

salam ukhuwah dihulur mendahului diriku...
ahlan wasahlan ya sahabat....
pelabuhan sauh tintaku di laman ini membawa seribu satu makna yang mendalam bagi hidup ku..
memberi sejuta satu erti dalam perjalananku menujuNya..
pencarian sebutir permata hitam di dasar laut keimanan akan ku teruskan,... walau ape pon yang akan aku tempuhi... akanku gigihkan jua demi cintaMu..... insyallah..

Sunday, June 12, 2011

the TriaNgLe~~

PuterA KETAM vS RaJA SOtonG
the decision is...
I choose puteRA ketAm! 
i'm soRry, You're just to0 late to have me as yours, wahai raJA sotoNg..
walaupon putera Ketam Tu sendiri tak tahu yang die Tu adalAh Putera ketaM aku, ho0ho00..!
he doesn't even know what  the real story is. tpi raJa sotong,  saye tak reti nak berfeeling2, nak beremo2.. so baik, you forGet about it! useLEss jer, tkyahla wat serabut2 kepala.. saye pon riMas dibuatnYer.. hhuHU~ ok, ayein tipu jer kalo tak reti berfeeling, ngee~~ masaLahnyer skrg, ayein tkder hati.. kalo ader pon maybe tuk PuterA keTAm tu Kot.. (watak yang tak tahu kewujudannya.. hehe, tkper yang penting, ayein taknak kat RAJA SOTONG!) tolongla.. please, just leave me alone, let me be me myself without any other restriction!
tapikan..kalo betul2 awak tekad, kenApa tak jumpe jer gn mak AYah saya?? hurm.. wondering~  (=J=)
kalo ader jodoh tak kemana jugak wak., tkyah risau2..  kan2? kite serah pada qadha' dan qadar Allah.. InsyA Allah semuanyer ok.., ketentuanNYA adalah yang terbaik untuk kita..
and again, i'm sorry.. i mean nothing, please respect this.

~ya Allah, help me.. Dekatkanlah hatiku dgn hatinya jika dia untukku biler masa dan keadaan yang sesuai itu tibe. jika dia bukan untukku, jauhkanlah die dariku agar aku tidak terjerumus dlm perkara yang melaghakan aku dari mengingatiMu, ya Allah..Amin~~


aku mengharapkanmu, encik 'ketaM'!
berdua dgn mu pasti lebih baik~~ :)

No comments:

Post a Comment

salam terima kasIh..

...TERiMA Kasih diHUlurkaN keRAna Sudi menJEngukkan Diri DiLAman SeSaWAng yang BersaWang INi...
Lots of Love..
~~ayein~~