ASSaLAmUAiKuMM.....

salam ukhuwah dihulur mendahului diriku...
ahlan wasahlan ya sahabat....
pelabuhan sauh tintaku di laman ini membawa seribu satu makna yang mendalam bagi hidup ku..
memberi sejuta satu erti dalam perjalananku menujuNya..
pencarian sebutir permata hitam di dasar laut keimanan akan ku teruskan,... walau ape pon yang akan aku tempuhi... akanku gigihkan jua demi cintaMu..... insyallah..

=.=

Monday, December 19, 2011

of smile and wordS

Assalamualaikum..
angin sepoi2 bahasa ditemani rintik2 hujan dan alunan zikir dari playlist youtube ni sgt mengasyikkan diri di pagi yang penuh kenikmatan dariNya.. Alhamdulillah.. aku dan kamu masih lagi mampu merasai kenikmatan respiration process ni... dalam duk asyik layan alunan zikir ni, aku tersenyum sendiri.. teringat kata2 abah semalam.. ' bakpo telepong abah malam2 ni? kaklong nok nikoh doh k? abah duk kijo lagi ni.. 6ti abah oyak k ayoh la kalo kaklong nok  nikoh gn sapo2' hehhe terkedu aku, bile soalan itu yang dikeluarkan sbg pembuka bicara.. aku hanya mampu tergelak.. hehe.. abah2.. selalu suh kaklong kawin cepat walaupon AyOH menentang keras kalo ckp bab kawin.. heee..
satu lagik penyakit aku sejak dua menjak ni.. suka gelak sorang2 bile dgr these words:
  • doKtor ----> isy, kaklong bukan doktor la mok, kaklong cikgu jeer.. ^^ hehe sokmo mok saloh paggil..
  • enJiniAr----> ayOh, kaklong tokdan jadi enjineAr dan jadi cikgu dulu.. heee.. ayah2..
  • Gewe ----> abahni kaklong tkdop gewe lagi la.. ngee~~
  • poyok ----> abe sokmo pggil gitu.. uhm.. hoh0o0..
  • kiMmiey ----> hahhaha kakda critor tu lamo dohla.. time tadika lagi.. heehe tgoh duk seroyeh lagi. heheeh
  • ustaZah------> isy, awakni.. saya bukan ustazahla.. tk layak pon.. (you know who you're) lalaa
  • terAtai-----> ala.. teratai jer? tkpe.. teratai pon cntik jugak. (hahahha.. gelak jahat2..)
  • JenaB ------> wahhaaa.. terbahak2.. den bile dgr name tu.. heee.. ;)
  • Kubang Kerbau ----> hahhaa yang ni memang aku takkan lupe sampai bila2.. ya Allah.. manis sungguh kenangan itu, smpai sekarang aku igt.. jadi pengubat time duka.. heehe.. ^^
p/s: duk taip entri ni pon tergelak sensorang, senyum sensorang biler duk teringat each peristiwa yang associated gn words kat atas.. hehe..

No comments:

Post a Comment

salam terima kasIh..

...TERiMA Kasih diHUlurkaN keRAna Sudi menJEngukkan Diri DiLAman SeSaWAng yang BersaWang INi...
Lots of Love..
~~ayein~~