ASSaLAmUAiKuMM.....

salam ukhuwah dihulur mendahului diriku...
ahlan wasahlan ya sahabat....
pelabuhan sauh tintaku di laman ini membawa seribu satu makna yang mendalam bagi hidup ku..
memberi sejuta satu erti dalam perjalananku menujuNya..
pencarian sebutir permata hitam di dasar laut keimanan akan ku teruskan,... walau ape pon yang akan aku tempuhi... akanku gigihkan jua demi cintaMu..... insyallah..

Saturday, October 15, 2011

ahhaaXxx..


assalamualaikum.. hah, lame dh tk jenguk kalian2 kat sini.. hurm.. lamekan ayein menyepi dri jad blogger kat sini? ngee~~ rindu tak nk dgr ayein membebel2 kat sini? hah?? tak rindu? alaa.... kalian ni.. *kesok ati*
hehehe..ok2.. tkpe2.. kalian tk rindu ayein takpe, tapi kalian WAJIB rindu ALLAH tau.. :)
emmm.. ayein tibe2 rasa janggal nk menulis2 kat sini.. almklumla, dh agak lame cuci tgn dir jadi blogger.. nk ckp pasal ape ek? hum.. hah, korang igt lagi tak entry ayein yang confuse nak duk lam cmpus k, off-campus tu.. emm, alhamdulillah.. skarag ni ayein dh duk umah baru.. ayein decided to live off-campus.. ngee~~ byk pengalaman bru.. nak tgok umah bru ayein tk? cantiiikk sgt... 6ti kalo ade mase ayein upload neh..? tuggu tau.. arini ayein nk upload gmbar menu, ayein masak tuk arini, heheh (sbb tk thu nk update sal pe..) so, here it goEEESss..---------->


p/s: mr. you.know.who.you.are -- tula, ayein nk bagi kat tuanhamba, tuanhamba tknak.. tgok, menggoda tak ketupat tu? ngeee~~  :P

2 comments:

  1. sape ek mr you know who you are tu?lalallala

    ReplyDelete
  2. hahhahahhaha.. kakakaaka.. *no comment, ehhee :P*

    ReplyDelete

salam terima kasIh..

...TERiMA Kasih diHUlurkaN keRAna Sudi menJEngukkan Diri DiLAman SeSaWAng yang BersaWang INi...
Lots of Love..
~~ayein~~